Tuesday, August 19, 2008

阿婆報警- part 1

比赛有输有赢, 宗伟虽然输了, 但他也创造了大马体坛的神话!!奥运银牌, 不是盖的耶!!
送上笑话一则, 来缓和气氛!!


请用“广东话”来念!包你笑到嘞裤 !!哈哈!!

從前有一個住o係海邊既阿婆,有一日佢見到兩個人跳海,佢去救左其中一個人,而另一個救唔到。咁佢就打999報警。
電話一通,婆婆就問:「喂!係唔係鳩鳩鳩呀? (婆婆想問係唔係999)」
差佬答:「乜撚野鳩鳩鳩呀?」
婆婆:「有人屌"high"丫」(有人跳海)
差佬:「人地屌西關你撚事呀?」
婆婆:「一個有鳩,一個無鳩呀!」(一個有救,一個冇救)
差佬:「屌西當然要一個有鳩,一個冇鳩嫁啦!」
婆婆:「無鳩的叫得好大聲丫。」
差佬:「叫床丫嘛,糟到你咩!亞婆,你之前食撚左乜野?」
話說阿婆自從上次被差佬cut左線之後...就消聲匿跡左一排,但由於佢好窮...所以就去左訓天橋底啦...有一日,有兩個男人各自帶自己既狗去散步, 一隻係外國果D有毛狗,另一隻就係冇毛狗...佢地兩人都來到天橋底相遇,其中一個男人唔小心碰跌另一個男人,於是佢地就嘈起上來,要求對方賠個不是。佢 地隻狗可能
等得唔耐煩,於是就跑走左,跑到好鬼遠,最後唔見埋添!因此果兩個男人就嘈得更加犀利...但由於個阿婆係訓天橋底,所以便覺得好煩,想去報警投訴勒~
阿婆:「喂,呢度係咪鳩鳩鳩呀?」(上音聲)
差佬:「又係你呀阿婆,今次你又有咩事呀?」
阿婆:「我想投訴啊,有兩個男人,響天橋底度『鋤九』(嘈交)啊!」
差佬:「佢地鋤九關你咩事呀?」
阿婆:「佢地搞到我都訓唔著啦!佢地『鋤鋤下』(嘈嘈下),條"九"(狗)都唔見左啦」
差佬:「咩話!鋤到連條九都唔見埋?」
阿婆:「係o羅~不過我見過佢地果兩條九架,一條有毛,另一條就冇毛
差佬:「佢地有冇毛關你咩事呀?」
阿婆:「你不如幫佢地搵番條九啦。」
差佬:「我點可以幫佢地搵呀?」
阿婆:「咁你有冇九呀?拎兩條比番人啦」
差佬:「我邊有兩條九呀?有都唔比!」
阿婆:「好啦~差佬哥哥,你咁好人。」
差佬:「我好人?你覺我好好人咩?」
阿婆:「你好燃西...」(你可能係)
於是,個差佬又再次咁cut線喇...
阿婆又俾個差佬cut線之後,就響新界度搵左塊田黎耕,有日佢耕耕下田,醒起附近有個慈善機構派發衫褲綿被俾D老人家,而就即時走去拎啦,其實早幾日個慈 善機構係同D老人家度左尺寸先既,但係個阿婆就遲左成個幾兩個鐘先到,而咁o巖又有個人冒認阿婆去囉左佢套衫,雖然個慈善機構都諗住將D派淨既衫褲綿被俾 個阿婆,但o巖佢尺寸既就派曬,淨返D大碼,但阿婆就等住D衫黎過冬,冇辦法之下唯有報警求助……
阿婆:「喂?呢度系咪系鳩鳩鳩(999)呀?」
差佬:「乜又係你牙阿婆?今次你又見到D乜呀?有人屌西定鋤鳩呀?」
阿婆:「呢度有人玩3 play。」(呢度有人換衫被。)
差佬:「人地玩3 play又關你咩事呀?你想玩理一份呀?」
阿婆:「我個「西」俾人屌左!」(我個位俾人調左!)
差佬:「下!阿婆你俾人老強?邊個咁慷慨呀?真係辛苦佢喎!」
阿婆:「係黐線基鳩。」(系慈善機構。)
差佬:「咁個黐線既基佬係點架?」
阿婆:「屌我個『西』果個唔知去左邊。」(調我個位果個唔知去左邊。)
差佬:「咁而家個現場環境係點架?」
阿婆:「而家呢度D人玩完3 play,但係D帶套既有好多精,我唔想要帶套果D,
但係就冇精。」 (而家呢度D人換完衫被,但係D大套既有好多淨,我唔想要大套果D,但係就冇淨。)
差佬:「哦!阿婆你想同人打真軍下話!?睇唔出阿婆你一把年幾都幾識享受喎!不過人地冇曬精都幫唔到你啦!」
阿婆:「咁你地有毛?」(咁你地有冇?)
差佬:「我就有毛!不過我D師兄就唔知,不過我地有冇毛又關你咩事呀?」
阿婆:「呢度冇曬套(呢度冇細套),不如你俾我呀!」
差佬:「套我就有,不過你要咩size呀?」
阿婆:「我要細碼。」
差佬:「我得中碼套咋喎,咁你要唔要呀?」
阿婆:「要要要!差佬哥哥你真係好人!」
差佬:乜我唔係好撚西咩?咁你幾時黎差館囉呀阿婆?」
阿婆:我囉全條周周過來。(我落完田就走過來。)
阿婆係窮人就個個都知,所以佢是住是天橋底,但是經濟差了很多,就多左人住橋底。今日又來了兩個新住客,一個自閉,另一個就好暴粗,見乜就踢乜....阿婆好驚出事,所以佢又報警...
婆:「喂,呢度是咪鳩鳩鳩?(呢度是咪999?)」
警:「阿婆,又係你呀!你係咪玩野啊?今次又乜事呀?」
婆:「呢度有個自慰仔!」(呢度有個自閉仔)
警:「阿婆,你都幾好艷福喎,成日都有呢D野睇,人地自慰又關你乜事?」
婆:「佢硬狗狗係度"作"下"作"下!(打飛機的動作)(佢on狗狗係度"賊"下"賊"下)」
警:「打飛機緊係硬啦,咁又點呀?」
婆:「仲有個人果度粗!」(仲有個人好暴躁!)
警:「阿婆,"莊"人果度犯法喎,唔好"莊"啦,粗都同你冇關啦。」
婆:「果度粗既週圍射野!」(好暴躁既週圍踢野!)
警:「咁你而家點?」
婆:「我好想口交!」(我好想求救)
警:「阿婆你都幾淫,幾廿歲都諗埋D咁既野!」
婆:「你可唔可以教我?」 (你可唔可以救我)
警:「我而家教唔到你喎,你行過去問下佢地!」
婆:「我驚佢射我塊面!」 (我驚佢踢我塊面)
警:「你話你都幾廿歲,叫佢就住唔好顏射o羅!」
婆:「我好想快D做。」(我好想快D走)
警:「咁你慢慢享受啦!」
之後就收左線!

3 comments:

阿洛 said...

笑到晕死过去了。。。

bearlim said...

对呀!LCW真的很厉害了!!
哎哟~看不懂你的笑话 >.<
广东话不好 :P

cookiedonut said...

sweat!!!